2012. április 26., csütörtök

Díjat kaptam

Györgyitől kaptam ezt a díjat és köszönöm neki!


A szabályok:

1. Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb mint 200 követője van és add át a díjat.
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
4. Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.


Akiknek tovább adom:
Kati
Rongyilla
Sue
Bely
Reni

5 dolog magamról:
Imádom a gyerekeimet!
Szeretem az állatokat.
Szeretek szőni, fonni, kötni, varrni.
Szeretem a jó filmeket, zenéket.
Szeretek olvasni.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :) Te is szépeket alkotsz nagyon :D Visszanézek majd

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon örülök neki, most először kaptam díjat, megtisztelsz vele. Te is nagyon jó dolgokat csinálsz, külön irigylem a varrás tudásodat. Különösen a falvédők tetszenek nagyon, főleg a Mcimackós. :))))))))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ritus,

    KIcsit késve de megtaláltam megtísztelő díjadat, Köszönöm hogy gondoltál rám.
    Szép napot Viki

    VálaszTörlés